Złóż wniosek o wydanie e-biletu
W Punktach Obsługi Klienta przyjmowane są wnioski o wydanie e-biletu.
W POK w przy ul. Wyspiańskiego 22 (budynek MPK) oraz w Rynku 22 (wejście od ul. Piotra Skargi) można na miejscu złożyć (wypełnić) wniosek i odebrać spersonalizowany bilet elektroniczny. Personalizacja biletu elektronicznego odbywa się na bieżąco.
Natomiast w POK przy Dworcu Autobusowym MPK przy ul. Batorego można złożyć wniosek, który po spersonalizowaniu przekazywany jest do POK wskazanego do odbioru. Najczęściej na drugi dzień roboczy e-bilet jest do odebrania.
Odbiór karty tylko i wyłącznie za okazaniem oryginałów dokumentów upoważniające do ulgi i bezpłatnych przejazdów.
Poinformujemy Cię o terminie odbioru karty.
1.
Pobierz dokument
2.
Wypełnij wniosek
3.
Dołącz zdjęcie
4.
Złóż wniosek
5.
Odbierz e-bilet potwierdzając swoje dane dokumentem osobistym lub legitymacją i wykup interesujący Cię bilet okresowy i/lub doładowanie elektronicznej portmonetki