Gdzie doładować e-bilet?
E-bilet można doładować w Punktach Obsługi Klienta MPK oraz w wielu Punktach Doładowań usytuowanych na terenie Nowego Sącza.
Bilety jednorazowe można również zakupić przy użyciu telefonów komórkowych, wystarczy korzystać z darmowej aplikacji mPay lub Skycash.
Punkty Obsługi Klienta (POK) – prowadzą sprzedaż biletów okresowych i doładowań elektronicznej portmonetki, przyjmują wnioski o wydanie i wydają e-bilet, przyjmują wnioski reklamacyjne:
POK Dworzec Autobusowy MPK
ul. Aleje Batorego 92
Czynne:
- poniedziałek - piątek: 6:00 - 17:45 przerwa 16:00 - 16:30
- sobota: 8:00 - 15:45
- tel.: +48 18 473 69 01
POK ul. Rynek 27
Czynne:
- poniedziałek - piątek: 8:00 - 15:45 przerwa 13:30 - 14:00
- tel.: +48 18 473 69 03 (SPP)
- tel.: +48 473 69 04 (e-bilet, KN)
POK Zajezdnia MPK
ul. Wyspiańskiego 22
Czynne:
- poniedziałek - piątek: 7:00 - 14:45 przerwa 10:00 do 10:15
- tel.: +48 18 473 68 09
POK Dworzec Autobusowy
Bulwar Narwiku
Czynne:
- poniedziałek - piątek 8:00 - 15:45
- 18 473 69 02
Punkty Doładowań prowadzące sprzedaż doładowań elektronicznej portmonetki
-
Nowy Sącz
-
Kiosk
-
Lwowska (Lidl)
-
ul. Lwowska/ Naściszowska
-
-
Kiosk Ruchu
-
Pl. Dąbrowskiego
-
Al. Batorego
-
-
Sklepy PSS Społem
-
Ul. Krakowska 29
-
Ul. Grunwaldzka 138
-
Ul. Kochanowskiego 34
-
-
-
Stary Sącz
- Kiosk: TRAFIKA TABAK,Kazimierza Wielkiego 3, 33-340 Stary Sącz