punkty sprzedaży

Punkty Obsługi Klienta (POK) – prowadzą sprzedaż biletów okresowych i doładowań elektronicznej portmonetki, przyjmują wnioski o wydanie i wydają e-bilet, przyjmują wnioski reklamacyjne:

http://www.mpk.nowysacz.pl/wp-content/uploads/2018/05/mPay-logo.jpg                                     Bilety jednorazowe można również  kupować przy użyciu telefonów komórkowych, wystarczy korzystać z darmowej aplikacji mPay lub Skycash.

POK Dworzec Autobusowy MPK
ul. Aleje Batorego 92
zobacz na mapie
Czynne:
  • poniedziałek - piątek: 6:00 - 17:45 przerwa 16:00 - 16:30
  • sobota: 8:00 - 15:45
  • tel.: +48 18 473 69 01
POK ul. Rynek 27
zobacz na mapie
Czynne:
  • poniedziałek - piątek: 8:00 - 15:45 przerwa 13:30 - 14:00
  • tel.: +48 18 473 69 03 (SPP)
  • tel.: +48 473 69 04 (e-bilet, KN)
POK Zajezdnia MPK
ul. Wyspiańskiego 22
zobacz na mapie
Czynne:
  • poniedziałek - piątek: 7:00 - 14:30 przerwa 10:00 do 10:15
  • tel.: +48 18 473 68 09