Dane kontaktowe
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Spółka z o.o.
w Nowym Sączu
NIP 734-10-11-801
REGON 490551170
KRS 12355

Adres
ul. Stanisława Wyspiańskiego 22
33-310 Nowy Sącz
sekretariat@mpk.nowysacz.pl
Zadzwoń
centrala: +48 18 473 68 00
informacja: +48 18 473 69 00
sekretariat: +48 18 443 57 11
fax: +48 18 443 72 01
Wydział Organizacyjny +48 18 473 68 23
Wydział Eksploatacji +48 18 473 68 36
Wydział Zaplecza Technicznego +48 18 473 68 73
Wydział Obsługi Klienta +48 18 473 68 18
Kontrola i Nadzór Ruchu +48 473 68 92 lub 93
Formularz
Zostaw wiadomość, skontaktujemy się z Tobą

Imię i nazwisko


E-mail


Temat wiadomości

Treść wiadomości


zapoznałem/am się z regulaminem

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

  • 1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MPK Sp. z o.o. w Nowym Sączu z siedzibą przy ul. Wyspiańskiego 22, w Nowym Sączu 33-310, tel.: 18 473-68-00, adres email: sekretariat@mpk.sacz.pl
  • 2)Inspektorem ochrony danych w MPK Sp. z o.o. w Nowym Sączu jest Pan mgr Michał Kądziołka, kontakt możliwy jest pod numerem tel. nr. 18 473-68-16 lub adresem email: mkadziolka@mpk.sacz.pl
  • 3)Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art.6 RODO i w celu marketingowym. W przypadku kierowania do Administratora korespondencji e-mailowej, dane osobowe zawarte w tej korespondencji są przetwarzane wyłącznie w celu komunikacji i załatwienia sprawy, której dotyczy ta korespondencja. Podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu korespondencji kierowanej do niego w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą. Administrator przetwarza jedynie dane osobowe relewantne dla sprawy, której dotyczy korespondencja.
  • 4)Rozmowy telefoniczne mogą być także nagrywane – w takim wypadku, na początku rozmowy przekazywana jest informacja w tym zakresie. Rozmowy są rejestrowane w celu weryfikacji jakości świadczonej usługi oraz weryfikacji pracy konsultantów, a także w celach statystycznych. Nagrania są dostępne wyłącznie dla pracowników Administratora oraz osób obsługujących infolinię administratora. Dane osobowe w postaci nagrania rozmowy są przetwarzane:- w celach związanych z obsługą klientów i interesantów za pośrednictwem infolinii, w przypadku, gdy Administrator udostępnia taką usługę – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do jej świadczenia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
  • 5)Dane osobowe są przetwarzane w środowisku informatycznym, co oznacza, że mogą być także tymczasowo przechowywane i przetwarzane w celu zapewnienia bezpieczeństwa i poprawnego funkcjonowania systemów informatycznych.
  • 6)Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzani, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • 7)Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody co oznacza iż dane przetwarzane są do jej wycofania.
  • 8)ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;