04.09.2018
Punkt Obsługi Klienta – realizacja wniosków!!!

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. w Nowym Sączu informuje, że w związku z dużą liczbą składanych wniosków w miesiącu wrześniu czas ich realizacji i wydawania biletów elektronicznych został wydłużony.

W POK przy ul. Wyspiańskiego 22 (budynek MPK) można na miejscu złożyć (wypełnić) wniosek. Personalizacja biletu elektronicznego w miesiącu wrześniu i pażdzierniku – czas oczekiwania do 4 dni

W POK Rynku 22 (wejście od ul. Piotra Skargi)  można na miejscu złożyć (wypełnić) wniosek  i odebrać spersonalizowany bilet elektroniczny. Personalizacja biletu elektronicznego w miesiącu wrześniu i pażdzierniku – czas oczekiwania 2 dni.

Natomiast w POK przy Dworcu Autobusowym MPK przy ul. Batorego można złożyć wniosek, który po spersonalizowaniu przekazywany jest do POK wskazanego do odbioru. Czas oczekiwania w miesiącu wrześniu i październiku do 5 dni roboczych.

 

Udostępnij: